perjantai 13. joulukuuta 2013

~Vitutuksen kivivyöry~

Juu heipparallaa ja hellät tunteet ja niin edelleen...


No nyt on viiminen koe ohi ja voi huokasta helpotuksesta, tai no olen aivan varma että saan tuosta vikasta kokeesta hylätyn. Koska vaikea kemian koe. Mutta eipä siitä enempää.


Huomenna koulun joulujuhla ja joudun menee koululle jo klo 8, lisäksi tänään leipoo... -__-
- klo 8:00 Koululle, järjestämään kahvilaa
- klo 9:00-9:30 kahvilan apulaisena parin kanssa.
- klo 9:30-10:00 puurotarjoilu mulle ja mun parille
- klo 10:00-12:00 Joulujuhla
- klo 12:00 -> siivotaan kahvila..

Tollanen lauantai  <3 nbsp="" p="">Hell yeah!
Mut no enää viikko nii saa näyttää keskaria koululle ja nauraa mielipuolisesti kävellen pitkin koulunpihaa.
Samalla kun ala-astelaiset tuijottaa silmät lautasen kokoisena ja miettii
*Mitä vittua toi hullu luulee tekevänsä?! Saankohan mä sen ponin joululahjaks?*
Koht saa ahtaa itsensä täyteen karkeilla ja jouluruoalla ja sen jälkee itkee ku ei mahdu enää.

Tiedän olevani melkein mykkä koulussa, mutta ei oo ketää kenel jutella. Ja sitku haluis sanoo jotain nii ääni ei kulje ja ei vaa uskalla sanoo. Oon jäätävän ujo, mutta kaveriporukasta se äänekkäin hölösuu joka tekee kaikkea tyhmää ja loppuillasta on pää aina ojassa.
Hauskaa loppuviikkoa kaikille :3
Vain yksi tietää.. Vain yhden kuuluu tietää...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti